Puteti returna produsele in urmatoarele situatii:

  • Produsul nu este conform specificatiilor de pe site
  • Produsul este prea mic/mare, marime gresita
  • Produsul prezinta deteriorari majore datorita coletului, livrarii defectuase

Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor conf. O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014.

Clientul este obligat sa notifice SIGMA FASHION, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail: office@sigmafashion.ro) in termen de maximum 30 de zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.

Clientul este obligat sa notifice SIGMA FASHION, intentia sa de a-i fi inlocuite produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare (e-mail: office@sigmafashion.ro) in termen de maximum 30 de zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.

Clientul este obligat sa returneze produsele numai daca sunt in stare initiala ( stare perfecta, fara urme, pete si cu toate etichetele atasate ).

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 15 zile de la data receptionarii produselor, prin virament bancar. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

In cazul inlocuirii produsului cu unul identic sau cu un alt produs, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client

Este necesara completarea formularului de retur pe care il veti primi pe adresa de mail mentionata. Produsele returnate se trimit la adresa strada Raducanu Grigore, nr.21, sector 1, Bucuresti.

 

Pentru orice intrebare sau nelamurire, suntem la dispozitia dumneavoastra!